- Sklep pod adresem brakprzypisu.pl jest prowadzony przez firmę:
Michał Gliński Wydawnictwo „Brak Przypisu” (NIP: 6783202236, REGON: 523749428)
z siedzibą w:
Osiedle Krakowiaków 40/9
31-964 Kraków
dalej określaną jako Sprzedający. - Kontakt z firmą jest możliwy pod numerem telefonu 664-499-219.
- Jako „Klienta” rozumie się każdą osobę dokonującą zakupów w Sklepie;
- W ofercie Sklepu znajdują się książki oraz e-booki (produkty cyfrowe);
- Zamówienia produktów cyfrowych realizowane są tego samego dnia, drogą mailową. Zamówienia książek są przetwarzane i wysyłane w ciągu 48 godzin.
- sprzedaż książki Nikt nikomu nie tłumaczy rozpoczyna się 28 kwietnia
- zamówienia złożone przed rozpoczęciem sprzedaży zostaną wysłane w dniu jej rozpoczęcia.
- Polityka zwrotów i reklamacji:
- Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy i dokonanie zwrotu zakupionego towaru;
- w przypadku produktów cyfrowych, przy dokonaniu zamówienia konieczne jest zaakceptowanie klauzuli „Wyrażam zgodę na natychmiastowe spełnienie świadczenia i dostarczenie treści cyfrowej oraz przyjmuję do wiadomości, że wraz z ich dostarczeniem utracę prawo odstąpienia od umowy.”
- w celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi powyżej), datę zawarcia umowy/dokonania zakupu, imię, nazwisko oraz adres odstępującego od umowy, informację o przedmiocie odstąpienia, oraz stwierdzenie dotyczące odstąpienia od umowy ze Sklepem, jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej – powinno być podpisane;
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listownie w wersji papierowej pod wskazany niżej adres albo przesłać przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail: niktnikomunietlumaczy@gmail.com
- w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient powinien dokonać zwrotu towaru na adres firmy;
- produkt wadliwy lub niezgodny z opisem, również produkt cyfrowy, podlega reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- zgłoszenia reklamacji Klient może dokonać pocztą na adres firmy, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: niktnikomunietlumaczy@gmail.com
- Sklep nie udziela żadnej gwarancji na sprzedawane towary.
- Ochrona danych osobowych:
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych;
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu złożenia zamówienia przez Klienta, obsługi i realizacji zamówienia przez Sprzedawcę;
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane i przechowywane wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia i zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- dane osobowe będą przechowywane do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z umowy z Klientem.
- Zapłaty za zamówione towary klient może dokonać jedynie płatnością on-line;
- Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności;
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim kodeksu cywilnego, jak również przepisy ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ogranicza w żadnym zakresie praw konsumenckich przysługujących Klientowi